Внутришкільний моніторинг

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти БНВО "Звитяга"


Результати анкетування батьків першокласників (1-А та 1-Б всього 40 учнів)

1. З яким настроєм Ваша дитина приходить зі школи додому?

Варіанти відповідей1-А1-Б
з піднесенням27 %
чудовим9 %20 %
гарним64 %30 %
задоволенням10 %
веселий30%
не помічаємо10%

2. Який навчальний предмет їй дається найважче?

Варіанти відповідей1-А1-Б
Письмо27 %30 %
Читання18 %10 %
Математика9 %10 %
Англійська мова9 %
Я досліджую світ20%
Малювання10%
Фізична культура9 %

3. Чи потребує Ваша дитина допомоги логопеда?

Варіанти відповідей1-А1-Б
так27 %30 %
ні73 %70 %

4. Чи бувало таке, що дитина вранці не бажає іти до школи? Якщо так - то чому?

Варіанти відповідей1-А1-Б
ні36%50 %
так (ображають діти, хоче спати)18 % 30 %
іноді, дуже рідко46 % 20 %

5. Як Ваша дитина ставиться до навчання у школі?

Варіанти відповідей1-А1-Б
подобається45 %60 %
добре46 %40 %
не зовсім розуміється9 %

6. Вкажіть свої пропозиції щодо покращення навчального середовища Ваших дітей

  • покращити харчування
  • покращити системуопалення
  • комп'ютер в клас
  • покращити досуг в ГПД

7. Чиє у Вашої дитини проблеми у спілкуванні з однолітками?

Варіанти відповідей1-А1-Б
ні82 %70 %
так 18 % 20 %
не помічала10 %

8. Ознайомтесь, будь ласка, з можливими темами батьківських зборів і відмітьте ті з них, які викликають інтерес.

Варіанти відповідей1-А1-Б
Як допомогти дитині адаптуватися до школи27 %30 %
Режим дня школяра 63 % 10 %
Якдопомогти дитині при підготовці домашніх завдань63 %40 %
Якврахувати при вихованнітемперамент дитини27 %40 %
у світі "нехочух"54%30 %

Результати анкетування батьків здобувачів освіти 5-Б класу з метою вивчення питання адаптації вихованчів до навчання в школі ІІ ступеня

Взяли участь вопитуванні 14 батьків.

1. Чи охоче йде дитина в школу?

  • неохоче -1
  • без особливого бажання - 6
  • охоче, з радістю- 7

2. Чи цілком пристосувався до шкільного режиму? Чи приймає як належне новий розпорядок?

  • поки немає-0
  • не зовсім -2
  • восновномутак -12

3. Чи переживає свої учбові успіхи і невдачі?

  • швидче немає, чим є-0
  • не цілком - 6
  • восновному так -8

4. Чи часто дитина ділиться з Вами своїми шкільними враженнями?

  • ніколи -0
  • іноді -2
  • досить часто -12

5. Який переважаючий емоційний характер цих вражень?

  • в основному негативні враження -0
  • позитивних інегативних порівну - 4
  • в основному позитивні враження -10

6. Скільки часу в середньому витрачає дитина щодня на виконання домашніх завдань?

  • до 5 годин -4
  • до 2 годин -6
  • до 1 години - 3

7. Чи має потребу дитина уВашій допомозі при виконаннідомашніх завдань?

  • досить часто - 6
  • іноді - 8
  • не потребує допомоги - 0

8. Як дитина долає труднощі в роботі?

  • перед труднощами відразу пасує -0
  • звертається за допомогою - 14
  • наполегливий в подоланні труджнощів - 0

9. Чи здатна дитина сама перевірити свою роботу, знайти івиправити помилки?

  • сам цього зробити не може - 3
  • інодіможе - 10
  • як правило може - 1

10. Чи часто дитина скаржиться на товарищів по класу, ображається на них?

  • досить часто - 0
  • буває, але рідко - 11
  • такого практично не буває - 3

11. Чи справляється дитина з учбовим навантаженням без перенапруження?

  • ні - 0
  • іноді - 8
  • так - 6

12. Пропозиціїщодо покращення роботи закладу.

  • уроки парами -1


Моніторинг сформованості цінністних орієнтацій випускників закладу

/Files/images/montoring/м11-1.png/Files/images/montoring/м11-2.png/Files/images/montoring/м11-3.png/Files/images/montoring/м11-4.png/Files/images/montoring/м11-5.png/Files/images/montoring/м11-6.png



Професійне зростання педагогічних працівників


Порівняльна таблиця рівнів навчаності

Рейтинг навчальних предметів за 2019/2020 н.р. для 5-11 класів

Результати ЗНО 2018

Порівняльна таблиця ДПА і ЗНО

за 2018/2019 та 2019/2020 навчальний рік

Про результати державної підсумкової атестації

Результати ДПА в школі І-ІІ ступенів за 2018/2019 н.р.


Моніторингові дослідження щодо адаптації здобувачів освіти закладу

Результати анкетування батьків першокласників щодо адаптації вихованців до школи

Результати анкетування батьків учнів 5-го класу першокласників щодо адаптації вихованців до школи

Результати анкетування здобувачів освіти 5-А класу щодо шкільної адаптації


Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2019/2020 н.р.

.

Участь учнів навчального закладу в міських творчих конкурсах


Дистанційне навчання

Про організацію дистанційного навчання

Таблиця про наявність пристроїв для здійснення дистанційного навчання

Про результати дистанційного навчання у жовтні-січні 2020/2021 н.р.

Діаграма 1

Діаграма 2


Булінг в освітньому середовищі - чинники виникнення та існування, способи запобігання у класних колективах

В рамках проведення педагогічної раду адміністрацію було здійснено моніторингове дослідження щодо патріотичного виховання здобувачів освіти 9-11 класів

Анкета Результати

/Files/images/karantin/IMG_20210408_140336.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 137