.
.
Кейс - технології як елемент евокації сучасного школяра
.
Склад творчої групи:
- Здірук О.М. - вчитель початкових класів, керівник групи
- Бондаренко Л.В.- вчитель початкових класів,
- Савичева Т.І. - вчитель математики, інформатики, трудового навчання
- Кизило В.О. - вчитель англійської мови,
- Білик О,П. - вчитель початкових класів
Завдання творчої групи:
- координувати діяльність педагогів щодо вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду;
- підвищити рівень методологічної підготовки вчителів;
- впроваджувати в практику навчальної і методичної роботи школи інноваційні технології;
- спонукати вчителів до самостійного творчого пошуку.
План роботи творчої групи:
- Знайомство членів творчої групи з новим напрямком роботи. Затвердження поану роботи на І півріччя
- Круглий стіл. Кейс - технології: використання в навчальному процесі. Завдання практичного кейса, принципи кейс-методу, проблеми кейс-методу, структура.
- Підготовка до засідання педагогічної ради на тему "Про впровадження педагогом інноваційних прийомів на уроці з метою формування успішної особистості школяра"
- Етапи роботи з кейсом у навчальному процесі
- Підготовка до проведення семінару-практикуму "Кейс-технологія як елемент евокації сучасного школяра"
Розглянуті матеріали:
- Майстерність педагога, його творча ініціатива щодо шляхів звільнення від стереотипів і шаблонів при підготовці до сучасного уроку
- Основні принципи неуспішності учнів
- Типи сучасних уроків
- Структура інтерактивного уроку
- Урок у технологіях інтерактивного навчання
Розроблені матеріали:
- Рекомендації щодо підготовки уроку за інтерактивними технологіями
- Рекомендації щодо впровадження методів мотивації навчальної діяльності учнів
- Розробки уроків
Кiлькiсть переглядiв: 198