/Files/photogallery/719/i (1).jpg.

.

Кейс - технології як елемент евокації сучасного школяра

.

Склад творчої групи:
  • Здірук О.М. - вчитель початкових класів, керівник групи
  • Бондаренко Л.В.- вчитель початкових класів,
  • Савичева Т.І. - вчитель математики, інформатики, трудового навчання
  • Кизило В.О. - вчитель англійської мови,
  • Білик О,П. - вчитель початкових класів
Завдання творчої групи:
  • координувати діяльність педагогів щодо вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду;
  • підвищити рівень методологічної підготовки вчителів;
  • впроваджувати в практику навчальної і методичної роботи школи інноваційні технології;
  • спонукати вчителів до самостійного творчого пошуку.
План роботи творчої групи:
  1. Знайомство членів творчої групи з новим напрямком роботи. Затвердження поану роботи на І півріччя
  2. Круглий стіл. Кейс - технології: використання в навчальному процесі. Завдання практичного кейса, принципи кейс-методу, проблеми кейс-методу, структура.
  3. Підготовка до засідання педагогічної ради на тему "Про впровадження педагогом інноваційних прийомів на уроці з метою формування успішної особистості школяра"
  4. Етапи роботи з кейсом у навчальному процесі
  5. Підготовка до проведення семінару-практикуму "Кейс-технологія як елемент евокації сучасного школяра"
Етапи впровадження передового педагогічного досвіду в практику
Структура впровадження передового педагогічного досвіду в практику

Розглянуті матеріали:
  • Майстерність педагога, його творча ініціатива щодо шляхів звільнення від стереотипів і шаблонів при підготовці до сучасного уроку
  • Основні принципи неуспішності учнів
  • Типи сучасних уроків
  • Структура інтерактивного уроку
  • Урок у технологіях інтерактивного навчання
Розроблені матеріали:
  • Рекомендації щодо підготовки уроку за інтерактивними технологіями
  • Рекомендації щодо впровадження методів мотивації навчальної діяльності учнів
  • Розробки уроків


/Files/photogallery/719/images (2).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 198